پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد: 
دستاورد موفقیت آمیز گل گهر در کسب رضایت مشتریان اخذ استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۴ سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان آن هم برای اولین بار در تاریخ این شرکت رقم خورد. اتفاقی که بی شک دستاورد‌های زیادی را برای توسعه این مجموعه به همراه دارد.  
کد خبر: ۶۷۶۷۷

تیتر۲۰- شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001، ISO 45001 و ISO 14001 شد. 


درحالی گل گهر به این موفقیت دست یافته است که استراتژی ۱۴۱۰ آن در دستور‌ کار است تا بتواند در این چشم انداز به توسعه همه جانبه برسد. 
اما فراموش نکنیم که موفقیت و سرعت اجرای پروژه های توسعه ای مستلزم تامین سرمایه است که بخش عمده ای از آن از محل فروش داخلی و صادراتی تامین می‌شود.


 البته افزایش فروش این‌ مجموعه می تواند اقدامی‌ دیگر در راستای حمایت بیشتر از نماد «کگل» در بازار سرمایه باشد، زیرا روند فعالیت های گل گهر رو به پیشرفت بوده و سهامداران مطمئن هستند که چشم انداز خوبی برای سرمایه گذاری هایشان وجود دارد. 


اما همانطور که اشاره شد بخشی از سرمایه مورد نیاز باید از محل فروش تامین شود که وابسته به میزان کمی و کیفی تولید خواهد بود، اما در این بین رضایتمندی مشتریان در افزایش فروش بسیار مهم است. درواقع رصد مشتریان باعث می شود تا گل گهر با ذائقه مشتری و خواسته های آنها آشنا شود. موضوعی که باعث می شود تا سطح کیفی تولیدات افزایش پیدا کند.


اکنون اخذ این استانداردها توسط گل گهر می تواند موفقیت در کسب رضایت بیشتر برای مشتریان باشد. این رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت است، که در همین راستا گل ‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌ کارگیری این استانداردها از طریق طبقه ‌بندی نیازها و خواسته‌ های مشتریان، سعی کرده تا گام بلندی در خصوص "مشتری ‌مداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت است، بردارد.


درواقع اخذ این مجوز برای یک بنگاه اقتصادی به معنای مهر تایید مشتریان آن است که نشان می دهد این مجموعه در حوزه کمی و کیفی و همچنین زمان ارسال و نحوه ارسال و پیگیری نظرات عملکرد موفقی از خود به جای گذاشته است. 


درواقع دستیابی به این استاندارد در گل گهر نشان می دهد که این مجموعه در مسیر درست موفقیت قرار گرفته است و نقشه راهی که برای خود ترسیم کرده است در 1410 محقق می شود زیرا تمام ارکان موثر برای دستیابی به این مهم در دستور کار قرار دارد. 


از سویی دیگر فراموش نکنیم که کسب این استاندارد حاکی از آن است که تیم مدیریتی گل گهر با نگاهی کارشناسی و دقیق در مسیر توسعه قرار دارند. 


این موضوع نشان می دهد توسعه تنها به معنای افزایش تولید و ارتقای تکنولوژی نیست، بلکه بخش زیادی از موفقیت یک مجموعه به میزان رضایت مشتریان آنها باز می گردد.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز